میثم سلیمانی:

ویسی نیاز به فرصت بیشتری دارد

ویسی نیاز به فرصت بیشتری دارد

ساماس: خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه هواداران سرمایه های باشگاه فولاد هستند اما باید صبور باشند و به ویسی زمان بیشتری داده شود تا کار خویش را بدون استرس دنبال کند، اظهار داشت: تمام مشکلات فولاد از پنجره بسته اش آغاز شد.


میثم سلیمانی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان که تابحال متحمل دو شکست و یک پیروزی شده است، اظهارکرد: نمی توان گفت فولاد در شرایط نرمالی است اما خوشبختانه پس از دو شکست متوالی که برای هواداران و تمام مجموعه فولاد سخت بود و ویسی هم فشار زیادی را متحمل شده بود و استرس و نگرانی داشت، فولاد مقابل مس رفسنجان به برد رسید.
وی بیان نمود: فولاد مقابل مس خیلی خوب بازی را آغاز کرد و حاصل عملکرد آنها کسب سه امتیاز شیرین و مهم بود. اما فولاد راه طولانی در پیش دارد و مسیری که باید طی کند، دشوار می باشد و نباید به این برد قانع شوند. امیدوارم فولاد در هفته های بعدی هم به بردهای بیشتری برسد.
بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: ویسی از نظر دانش و کاربلدی، مربی فوق العاده ای است و با عنایت به تغییراتی که در در بازی با مس در ترکیب خود داشت، نشان داد که یک مربی کاربلد است. او نشان داد که می تواند فولاد را به روزهای اوج خود برگرداند.
وی درباره انتقادهایی که به نوع بازی فولاد می شود هم اظهار داشت: به هر حال باتوجه به اینکه فولاد قهرمان جام حذفی شد و در دو سالی متوالی به سهمیه آسیایی رسید، انتظارات از باشگاه بالا رفت و هواداران هم این حق را دارند که در مورد نوع بازی و عملکرد تیم اظهارنظر کنند اما من به کادرفنی، مدیریت و بازیکنان تیم ایمان دارم و مطمئنم که روزهای روشن فولاد هم می رسد. هواداران سرمایه های باشگاه فولاد هستند اما باید صبور باشند و به ویسی زمان بیشتری داده شود تا کار خویش را بدون استرس دنبال کند.
سلیمانی تصریح کرد: به نظرم پنجره بسته کار فولاد را سخت کرد و اجازه نداد که تیم تقویت شود. البته پنجره زمانی باز شد که بازیکن خوبی نمانده بود. تمام مشکلات فولاد از پنجره بسته اش آغاز شد و اگر پنجره فولاد یک ماه زودتر باز می شد، هم تیم را تقویت می کردند و هم بازیکن های خوب شان را از دست نمی دادند و الان با خیال راحت تری بازی می کردند و حتی شاید دو باخت ابتدای فصل هم رقم نمی خورد. البته معتقدم ویسی می تواند فولاد را از شرایط فعلی خارج کند و نباید با دو باخت ضد او هجمه به راه بیافتد. هر تیمی امکان دارد در طول فصل، پنج شش باخت داشته باشد و هم اکنون هم ابتدای فصل است. هواداران حق دارند معترض باشند اما باید کمی صبور باشند و زمان بیشتری به ویسی و کادرش بدهند.



1400/08/12
23:19:14
5.0 / 5
686
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا