تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می شود

تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می شود

به گزارش ساماس باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای اعلام نمود که تبلیغات محیطی با مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ در اختیار این باشگاه قرار می گیرد.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسئولین سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان پیرامون تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی برگزار و مقرر شد این مورد با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با قدردانی از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران عزیز باشگاه استقلال، اهالی فوتبال ورسانه های گروهی از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن مبحث تبلیغات محیطی این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

فرشید سمیعی با بیان این مورد اظهار نمود: با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای سجادی و به پیشنهاد ایشان نشستی با حضور آقای علی نژاد معاون محترم وزارت، آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، جناب آقای بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانی آقای مددی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

معاون حقوقی باشگاه استقلال افزود: آقای سجادی، معاون محترم وزارت را جهت بررسی و حل و فصل مبحث معرفی کردند و با ورود آقای علی نژاد مقرر شد بعد از تصویب هیات رییسه محترم سازمان لیگ بر اساس خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی های خانگی با همکاری کارگزار استفاده نماید.

سمیعی درباره جزئیات جلسه هم این گونه توضیح داد: بعد از طرح علل و دیدگاه های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال، می تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد- برد باشد. به پیشنهاد معاون محترم وزارت ورزش مقرر گردید بعد از صدور و دریافت مصوبه هیات رییسه توسط جناب آقای بهاروند و با اعتمادسازی در مورد پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از جانب سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد هم از رویکرد سازنده علی نژاد و هم از نگاه مثبت و حمایت آقای بهاروند ریاست سازمان لیگ که در این جلسه به دنبال حل مبحث و رسیدن به نتیجه مطلوب بودند، قدردانی نماییم.

سمیعی در انتها اظهار داشت: تحقق اهداف مورد نظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در راه ایجاد ساختار حرفه ای برای این باشگاه بدون حمایت هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه محقق نمی گردد و شایسته است از اعضای خانواده میلیونی استقلال و همینطور رسانه های گروهی، باشگاه ها و کارشناسانی که در این راه از این خواسته حمایت کردند، قدردانی نماییم.





منبع:

1400/08/02
12:27:03
5.0 / 5
832
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
ساماس - یوگا