سرمربی فولاد خوزستان:

فریب شرایط پرسپولیس را نمی خوریم

فریب شرایط پرسپولیس را نمی خوریم

به گزارش ساماس سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به این که به دنبال نخستین پیروزی خود هستیم، اظهار داشت: با تمام وجود در مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا لیگ را با کسب امتیازات کامل خانگی شروع نماییم.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، عبدالله ویسی عصر امروز پنجشنبه در نشست قبل از بازی با تیمش در هفته نخست لیگ برتر فوتبال با اعلان اینکه فریب شرایط روحی و روانی بد پرسپولیس تهران به سبب حذف از لیگ قهرمانان آسیا را نمی خوریم، اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم حرفه ای است و شکست در روند حرکتی این تیم تأثیر زیادی نمی گذارد.
وی اضافه کرد: پرسپولیس با توجه به این که در مسابقات آسیایی حضور داشته از سایر تیم ها آماده تر است و ما این مسئله را به وضوح می دانیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: امیدواریم با یک تیم بسیار عالی از شرایط میزبانی در مقابل پرسپولیس بازی و سه امتیاز بازی را کسب نماییم.
وی با اشاره به باز شدن پنجره نقل و انتقالات و جذب بازیکن اضافه کرد: ما فقط می توانیم یک بازیکن خارجی آسیایی را جذب نماییم و به دنبال آن هستیم تا یکی از بازیکنان گلزن قهار غرب آسیا را جذب نماییم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان خطاب به هواداران فولاد اظهار داشت: ما همه وجود خودرا خواهیم گذاشت تا هواداران را خوشحال نماییم و امیدوار هستم این اتفاق بیافتد چون ما وظیفه داریم تا مردم خوزستان را در هر جای دنیا با تیم فولاد خوشحال نماییم.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به سبب تغییر زمان پرواز این تیم به اهواز نتوانست در نشست خبری قبل از بازی حضور پیدا کند.
بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۸ عصر جمعه با قضاوت محمدحسین ترابیان در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می شود.




منبع:

1400/07/29
22:29:40
5.0 / 5
816
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا