با حضور در مجمع عمومی سالیانه؛

معاون وزارت ورزش: با تمام توان در كنار فدراسیون كشتی هستیم

معاون وزارت ورزش: با تمام توان در كنار فدراسیون كشتی هستیم

به گزارش ساماس معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تا پیش از این سابقه نداشت یك مجمع فدراسیون به صورت آنلاین برگزار گردد و كشتی در این حوزه یك ركورد زد.



به گزارش ساماس به نقل از فدراسیون کشتی، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی که امروز (چهارشنبه) به صورت وبینار برگزار شد، اظهار داشت: نخستین مجمع آنلاین تاریخی فدراسیون کشتی برگزار گردید. تا پیش از این سابقه نداشت یک مجمع فدراسیون به صورت آنلاین برگزار گردد. اینجا هم کشتی یک رکورد زد و توانست آنرا به نام خودش بزند.
وی افزود: خوشبختانه کشتی یکسال اخیر را خیلی خوب سپری نمود. موفقیت های بسیار خوبی به دست آمده و این نشان دهنده عملکرد خوب علیرضا دبیر و دوستانش است که توانستند یک عملکرد تیمی خوبی را داشته باشند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: علیرضا دبیر از قهرمانان خوب کشتی بود که نشان داد در زمان حضورش در شورای شهر و در عرصه سیاست خیلی خوب توانست کارهای مدیریتی را فرا بگیرد.
وی اظهار داشت: پرداخت ۳۱ میلیارد بدهی نشان از عملکرد خیلی خوب مالی فدراسیون دارد و حتما این مورد در ارزیابی کیفی فدراسیون ها نقش مهمی خواهد داشت.
علی نژاد تصریح کرد: یکی از کارهای خوب در فدراسیون کشتی تعدیل نیروهای انسانی بود. چون که فدراسیون کشتی با تورم نیرو مواجه بود و این خوب نبود که پول ورزش برای نیروی انسانی هزینه شود.
وی خاطرنشان کرد: کسب کرسی بین المللی یکی از برنامه های مهم فدراسیون کشتی است. کرسی که به سختی به دست آمد و به راحتی از دست رفت و حالا امیدواریم که با حضور حمید سوریان بتواینم این مسؤلیت را باردیگر به دست بیاوریم. سوریان از قهرمانان بزرگ نامی کشتی ایران و دنیا بوده و این شایستگی را دارد که باز هم این کرسی را برای ایران بدست آورد.
علی نژاد تصریح کرد: وزارت ورزش با تمام توان در کنار فدراسیون کشتی است و هر کاری که لازم باشد انجام خواهد داد و حمایت های لازم در هر زمینه انجام می شود.


منبع:

1399/04/25
23:51:32
5.0 / 5
1789
تگهای خبر: هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا