مالک برق شیراز شاهین بوشهر را می خرد؟

مالک برق شیراز شاهین بوشهر را می خرد؟

فارس مالک باشگاه برق شیراز با هدف خریدن تیم فوتبال شاهید شهرداری بوشهر، با مسئولان این باشگاه درحال مذاکره و رایزنی است.


شیروانی، مالک باشگاه برق شیراز، در گفت و گو با ایسنا، موضوع مذاکره با مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با هدف خرید تیم فوتبال این باشگاه را تائید کرده است.
مالک باشگاه برق شیراز، اصرار کرد که طی روزهای شنبه یا یکشنبه هفته آتی، مذاکرات نهایی و نتیجه آن مشخص خواهد شد.
وی در این خصوص که آیا تصمیم دارد شاهین بوشهر را به شیراز منتقل یا از امتیاز این تیم برای احیای برق شیراز استفاده نماید یا خیر؟ اظهار داشت: شاهین را که خریدم بررسی می کنم که کجا می توانم تیمداری کنم.
شیروانی افزود: اگر در شیراز شرایط مانند گذشته باشد، یعنی شاهد حمایتی نباشیم و هیچ یار و یاوری، نباشد، اساسا شاهین به شیراز نخواهد آمد.
او با اعلان اینکه در سالهای قبل، شاهد بی مهری های خیلی از سوی مسئولان با باشگاه برق بوده است، اظهار داشت: اگر شرایط مواجهه مسئولان فارس و شیراز در آینده هم مانند گذشته باشد، اساسا برق را رها خواهم کرد.
شیروانی اظهار داشت: بوشهری ها عاشق شاهین و با توجه به این همه حمایت و همراهی می توانم در بوشهر ماندگار شده و تیم مورد علاقه آنان را اداره کنم.
او اشاره کرد که برای فصل بعد حتی کادر فنی را از بین افراد توانمند شیراز، انتخاب و مشخص کرده ام.
شیروانی اظهار داشت: به یاری خدا اگر توافق با باشگاه شاهین بوشهر نهایی و ثبت گردد، شیراز یا بوشهر فرقی نمی نماید. هرکجا که حمایتم کنند، کار را شروع خواهم کرد.



1400/06/18
09:50:12
5.0 / 5
949
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا