با تمام وجود برای شادی مردم تلاش می كنم؛

یزدانی: کشتی گیران می توانند در فضای بهتری تمرین کنند

یزدانی: کشتی گیران می توانند در فضای بهتری تمرین کنند

به گزارش ساماس قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک اظهار داشت: امیدوارم در تمام استان ها کمپ های خوبی نه تنها برای کشتی بلکه برای همه رشته ها راه اندازی شود.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، حسن یزدانی در حاشیه افتتاح کمپ تیم های ملی کشتی، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: علیرضا دبیر زحمت کشید و کمپ تیم های ملی کشتی که شامل پیست تارتان و دیگر امکانات لازم همچون رستوران، استخر و …هست را مهیا کرد. فضای کمپ خیلی بهتر شده و بچه ها می توانند در فضایی بهتر اردوهای خویش را پشت سر بگذارند.
دارنده مدال های طلای المپیک درباره ضرورت افتتاح کمپ های دیگر در سایر استان ها، اضافه کرد: اساسا همچنین است و همیشه نمی گردد در یک جا تمرین کرد چون در روحیه ورزشکاران تاثیر زیادی دارد امیدوارم در تمام استان ها کمپ های خوبی نه تنها برای کشتی بلکه برای همه رشته ها راه اندازی شود. این مورد هزینه زیادی دارد و مسؤلان وزارت ورزش باید کمک کنند تا همه ورزشکاران بتوانند از امکانات لازم برخوردار شوند.
وی در پاسخ به این که چه حرفی با مسؤلان دارد، اظهار داشت: مسؤلان فدراسیون و مربیان همیشه صحبت های لازم را انجام می دهند. حرف ما هم همان خواسته هایی است که آنها مطرح می کنند.
یزدانی در انتها درباره امکان رویارویی با دیوید تیلور آمریکایی در رقابت های جهانی نروژ و این که آیا انتقام ۳ شکست قبلی مقابل او را می گیرد یا خیر، تصریح کرد: تمام تلاش ام را می کنم تا پیروز این مبارزه باشم و مقابل حریف شکست نخورم. امیدوارم با دعای خیر ملت بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و مردم را شاد کنم.


منبع:

1400/06/17
23:50:48
5.0 / 5
1009
تگهای خبر: هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا