نفت آبادان تنها تیم بدون سرمربی

نفت آبادان تنها تیم بدون سرمربی

ساماس: خوزستان باشگاه نفت آبادان برای دومین روز متوالی با علیرضا منصوریان جلسه برگزار می نماید.


تیم فوتبال نفت آبادان هنوز سرمربی خودرا برای فصل جدید لیگ برتر نشناخته است و تنها تیم لیگ برتری بدون سرمربی شمرده می شود البته مدیران این باشگاه طی روزهای گذشته، روزهای شلوغی برای انتخاب سرمربی داشته اند که در همین راستا ابتدا با سیداکبر پورموسوی و سپس با علیرضا منصوریان وارد مذاکره شدند.
به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، مدیران باشگاه در یک تورنمنت نفس گیر تا پاسی از شب گذشته با علیرضا منصوریان درباب فصل جدید مذاکره داشتند اما باتوجه به حجم بالای مشکلات و وضعیت خاص تیم صنعت نفت آبادان از لحاظ مالی و همین طور باتوجه به وضعیت ایده آل تیم های متمول و صنعتی همانند سپاهان، فولاد، ذوب آهن و... کار برای این باشگاه جهت عقد قرارداد با سرمربی با مشکلات جدیدی روبه رو شده است.
البته جلسه مدیران نفتی با منصوریان هنوز به انتها نرسیده است و از بامداد امروز (یکشنبه) این جلسه ادامه پیدا می کند. مدیران نفت مقرر است، برنامه مربیان دیگر را هم بررسی نمایند تا در نهایت از بین گزینه های مدنظر، سرمربی نفت آبادان در لیگ بیست و یکم معرفی شود. بنظر می رسد طی دو سه روز آینده، از سرمربی نفت در فصل جدید لیگ برتر رونمایی خواهد شد.




منبع:

1400/06/14
08:40:23
5.0 / 5
1136
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا