زنگ هشدار در تراکتور!

زنگ هشدار در تراکتور!

ساماس: انتصابات اخیر مدیران تراکتور، زنگ خطر از دست رفتن یک فصل دیگر برای این تیم را به صدا درآورده است.



به گزارش ساماس به نقل از ایسنا، فصل ۹۲-۹۱ لیگ دسته اول فوتبال ایران یکی از پرحاشیه ترین فصول این رقابت ها بشمار می رود. فصلی که در نهایت تبانی شهرداری تبریز بعنوان یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر محرز شد و این تیم با یک درجه تخفیف محکوم به ماندن در لیگ یک شد. در پرونده تبانی فصل ۹۲-۹۱ اسامی شناخته شده ای از فراز کمالوند و صادق ورمرزیار گرفته تا شیث رضایی و مهدی واعظی وجود دارد که هر کدام با محرومیت های مختلفی مواجه گشتند. (رای کمیته انضباطی درباره پرونده تبانی را اینجا بخوانید.)

افراد مجرم در آن پرونده محرومیت خودرا گذراندند و احیانا دیگر به سمت تبانی نرفتند، با این وجود حالا دو نفر از آنها باردیگر در تبریز به یکدیگر رسیدند. فراز کمالوند که با دو سال محرومیت و فرهاد صداقت که با یک سال محرومیت مواجه گشتند، هم اکنون بعنوان سرمربی و مدیر تراکتور در این تیم فعالیت می نمایند. البته فرهاد صداقت بتازگی در تراکتور سمت گرفته و روز گذشته (شنبه) با حکم جمشید نظمی، مدیرعامل این باشگاه بعنوان مدیر تیم فوتبال تراکتور انتخاب و جانشین حسن آذرنیا شد.

این انتخاب با نظر فراز کمالوند، سرمربی تراکتور انجام شده چونکه جمشید نظمی، مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه ای که پنجشنبه هفته گذشته داشت درباب ادامه همکاری با حسن آذرنیا اظهار کرده بود: "آذرنیا فعلا در تیم ما حضور دارد اما به این علت که سرمربی و سرپرست باید با هم کار کنند، باید صحبتی هم با کمالوند داشته باشیم. با این وجود مشکل خاصی دراین زمینه وجود ندارد و آذرنیا حالا در تیم ما کار می کند."

البته باید تاکید نماییم که نباید قصاص پیش از گناه کرد و این دو نفر در آن زمان محرومیت شان را پشت سر گذاشتند اما باید به این نکته اشاره نمود که تراکتور در این سال ها همیشه درگیر مشکلات و حاشیه هایی شده که مانع رسیدن آنها به اهدافشان شده و بنا بر این باید به پرشورها حق داد که با این انتخاب ها نگران تیم شان باشند که یک فصل دیگر هم با حواشی جدید از دست ندهند.





منبع:

1400/05/17
15:58:53
5.0 / 5
977
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
ساماس - یوگا