سمیعی به دنبال اسپانسر؛

پرسپولیس در آستانه اختتام همكاری با كارگزار برند

پرسپولیس در آستانه اختتام همكاری با كارگزار برند

باشگاه پرسپولیس قصد ادامه همکاری با کارگزار برند خودرا امسال ندارد.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس بعد از چهارمین قهرمانی خود در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان سال قبل آسیا همچنان با مشکل بی پولی دست و پنجه نرم می کند.
مسئولان این باشگاه هنوز پولی بابت تبلیغات محیطی دریافت نکرده اند و پاداشی بعنوان قهرمان در چهار فصل گذشته از طرف سازمان لیگ ایران نگرفته اند.
از سوی دیگر پرسپولیس به سبب تحریم های ارزی نیز نمی تواند پاداش حضور در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا را هم دریافت کند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس که در سال ۲۰۱۸ توانستند با رایزنی هایی خارج از دایره ورزش، طلب خودرا در قالب داد و ستد غیر ورزشی از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرند و آنرا خرج بدهی های بین المللی خود و قراردادهای وقت کنند حالا قادر به دریافت آن پول بوسیله تجاری نیز نیستند.
مدیران باشگاه پرسپولیس قصد داشتند همچون سال ۲۰۱۸ تحریم ها را دور بزنند تا از AFC پول بگیرند اما تا حالا موفق به راضی کردن مسئولان AFC نشده اند.
همچنین این باشگاه از سال قبل حق استفاده تجاری از برند خودرا به کارگزاری داده است تا آنها برای پرسپولیس اسپانسر بیاورند. کارگزاری نیز باتوجه به قرارداد که با باشگاه پرسپولیس به امضا رساند به بندهای مالی قرارداد خود عمل کرد اما سرخ ها به سبب بدهی سنگین به بازیکنان و مربیان خارجی خود نظیر برانکو ایوانکوویچ مجبور شدند بخش قابل توجهی از این مبلغ را به این موضوعات اختصاص دهند.
همین موضوع سبب شده تا مدیران فعلی باشگاه پولی برای پرداخت باقیمانده قرارداد فصل جاری اعضای تیم نداشته باشند.
بازیکنان و مربیان پرسپولیس که حدود ۴۰ درصد از قراردادهای خودرا دریافت کرده اند خواهان دریافت باقیمانده پول خود شده اند.
اعتراضی که در اردوی پرسپولیس در کشور هند از طرف سیدجلال حسینی و احمد نورالهی عنوان شد تا آنها به نمایندگی از بازیکنان خواهان حل مشکلات تیم در کوتاه ترین زمان ممکن شوند.
جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از این خواهان دریافت پول از کارگزار برند شده بود با مخالفت آنها روبرو شده است تا طرفین در راه اتمام همکاری قرار بگیرند.
سمیعی پیش از این هم خواهان فسخ قرارداد با کارگزار شده بود اما شرایط مالی سرخپوشان در اواخر سال قبل اجازه نداد تا این تصمیم نهایی شود. باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با کارگزاری خود نیازمند توافق جدید در آخر اردیبهشت ماه است اما هیچ یک از طرفین نسبت به ادامه این روند رضایت خاطر ندارند تا پروژه اقتصادی دیگری در پرسپولیس خیلی زود با شکست روبرو شود.
سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است با رایزنی اعضای هیأت مدیره بتواند اسپانسرهای جدیدی را برای تبلیغ با اسم پرسپولیس جذب نماید تا آنها بتوانند مشکلات مالی جاری سرخپوشان را حل کنند.

1400/02/10
13:46:05
5.0 / 5
338
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
ساماس - یوگا